20110128

2011 All-Star || Formalar

60. All-Star Los Angeles'ta düzenlenecek bu sene malumunuz. All-Star tarihinde dördüncü kez Los Angeles ev sahipliği yapacak. Her ne kadar benim için her sene biraz daha hayalkırıklığı yaratsa da All-Star haftasıyla ilgili heyecanlandıran pek çok şey oluyor.

Bunlardan biri de formalar, en azından kendi adıma. Merak ediyorum n'apim. Bir ara takım formalarına geçilmişti, all-star formalarının yolunu gözlüyordum. Geçen senekini beğenmemiştim, o arkakdaki yıldızlar falan filan.. Baah..


Bu sene ise Adidas'ın tasarladığı formalardan oyuncuların seçme şansı olacak; NBA Revolution 30 yada TECHFIT PowerWeb. TECHFIT formaları kas gruplarına göre belirli yerlere yerleştirilmiş termoplastik poliüretenden power bantlar yer alacak. Bunlar da kasların maksimum verimlilikte çalışması sağlayacak, dayanıklılık ve hızlanma konusunda katkılar verecek.

Kappa mıydı? Roma'nın yapışık formaları kıskanılırdı bir ara, rakip oyuncu kolay çekemezdi formadan. Sonra yanlış hatırlamıyorsa, ki ciddi şekilde yanlış hatırlıyorum gibi geliyor, Trabzon kullanmıştı bizim ligde. Neyse, bu TECHFIT'in de bir diğer olayı bu. Vücudu da tamamen sarıyor ve rakibin formaya müdahalesini en aza indiriyor.

Falan falan falan.. Boku çıkıyor teknolojinin spora uygulanmasının ama bu bambaşka bişeyin konusu. Geçelim. Bakalım kimler TECHFIT PowerWeb formaları tercih edecek. Güzel olmuş bu senenin formaları, beğendim.


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails