20100517

Ronnie James Dio .. 1942 - 2010

Bikaç ay önce mide kanserine yakalandığını söylemiş ve üzerine hayli uzun bir biyografisini yayınlamıştım.

Yazın Heaven&Hell'le Sonisphere'e gelicekti. Mayo Clinic'te tedavi görüyordu ve sadece 1 ay önce tedavilerinin arası 1 haftadan 3 hafta çıkmıştı; kemoterapisi azalmıştı. Düzeldiği, kanseri yendiği söyleniyordu.

Sonra Sonisphere iptal oldu, tüm Avrupa turnesiyle beraber. Dio yaza kadar sahne performansına çıkamaz diye. Bu çok şaşılacak birşey değildi, ne de olsa 67 yaştan bahsediyoruz. Dedik Sonisphere'e gelemiyorlar, belki Ozzy'den sonra tek başlarına bir konsere gelirler sonbahar zamanı.

Dün gece.. Tam Bursa'nın şampiyonluğuna sevinirken bir haber aldım ve nutkum tutuldu. Boğazımda bişey düğümlenip kaldı bile diyebilirim. Hep düşünürdüm, çocukluğumdan beri beraber büyüdüğüm benim için efsane olan bu insanlar artık 60'larını geçtiler nasıl olacak diye.

Ama hiç gerçek olacağını düşünmezdim pollyanna'cılığım yüzünden..

Neyse...

Söylenebilecek çok fazla birşey yok.. Huzur içinde yat Dio..

You rocked away..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails