20091126

Kill That Dragon, Dio!

Resmi sitesinden eşi ve menajeri tarafından yapılan açıklamaya göre Ronnie James Dio mide kanserine yakalanmış. Erken teşhis edildiği için ilerleme evresi şuan ilk safhalardaymış. Mayo Clinic'te tedavisine başlanmış.

Üç haftadır devam ediyor bu kötü haberler silsilesi. Wigan'la ilgili yazıda yorum kısmına bu haberin linkini bırakan Adsız'a teşekkür ederim. Beynimden vurulmuşa döndüm desem sanırım az bile kalır. Yoğun bir müzik dinleyicisi olarak ilk göz ağrılarımdandır Judas ve Maiden'la birlikte.

Bu ejderhayı da öldürürsün sen Dio.. Dönersin sahnelere.. 67 yaşa inat gene devleşirsin sahnede.. Acil.. Çok acil şifalar.. Daha Türkiye'de görmedik seni, bir an önce iyileş ve dön ait olduğun yere..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

her ne kadar ilk aşamadada olsa o yaştan sonra yırtması gerçekten zor.Ama dio bu işte.n'apacağı belli olmaz.

Adsız dedi ki...

efendim bu yazımın üzerine çok öküzce olacak amma ve lakin http://www.biletix.com/event.htm?id=KLC28 bunuda ekleyeyimde haberiniz olsun.

Adsız dedi ki...

ve artı bir öküzlük daha yapıp 'çeneden bağladım türbanınızı, dudaktan öptüm kurbanınızı.hadi bakiim iyi bayramlar.' diyorum.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails