20100904

2010/2011 Bundesliga || Nürnberg

Kaiserslautern yazısının sonunda düşmeye aday birkaç takımı yazmıştım. Nürnberg de bunlarda birisi çünkü yaz döneminde pek çok önemli ismi kaybettiler ancak yerlerini dolduramadılar. Bu açıdan takımı bir hayli zor bir sezon beklediğini söyleyebiliriz.

Breno, Nordtveit, Andreas Ottl gibi takım için çok değerli isimleri yitirdiler. Breno'yla Ottl, van Gaal'in transfersiz politikası dahilinde takıma dönen isimlerdi. Gerçi "Nürnberg geçen sene düşmemek için play-off oynadı Augberg'le bunlar nasıl önemli isim" diyeceksiniz ama öyleler.

Bu isimlere rağmen play-off'a kalan Nürnberg'in ben sene doğrudan düşeceğini düşünüyorum. Yaptıkları tek önemli transfer belki de Timmy Simons. Takımın savunmasına doğrudan katkı sağlayacaktır ve belki de iç sahada skoru koruma anlamında ciddi katkı sağlayabileceğini düşünüyorum ancak bunlar yetmez.

Kadro inanılmaz yetersiz. Şu haliyle 2. Bundesliga'da bile orta sıralara adaydır benim gözümde. Oynadıkları oyun da geçen sene hiç umut verici değildi. Yakın geçen bir düşme hattından ucuz kurtulma ihtimalleri olsa da 14-15 bitirmeleri çok ciddi sürpriz olur benim açımda.

Gelenler: Dario Vidosic, Mehmet Ekici, Jens Hegeler, Julian Schieber, Timmy Simons, Per Nilsson, Robert Mak, Christoph Sauter, Almog Cohen, Rubin Okotie, Felicio Brown Forbes

Gidenler: Dennis Diekmeier, Breno, Havard Nordtveit, Daniel Gyax, Marcel Risse, Eric Maxim Choupo-Moting, Andreas Ottl, Mickael Tavares, Thomas Broich, Dominic Reinhardt, Jaouhar Mnari

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails