20100618

HTML/XML/Java.. Bir Takım Deneyler

Uzun zamandır istediğim bişeydi şu "etiketleme sistemi"nin daha derli toplu olması. Mesela NBA'in üstüne gelince aşağıya doğru yeni bir menü açılsın ve Scoreboard, Injury, Off-season .. vs vs gibi aslında alt etiket olması gereken kategoriler NBA'in içerisinde bulunsun. XML, yani genişletilebilir işaretleme dilini bilmiyorum, tıpkı diğer tüm bilgisayar dilleri gibi :)

Ama en temellerinden biri olan HTML'e dair birkaç bilgim ve deneyimim oldu lise yıllarımda ki geçen seneye denk geliyor bu. Blog'un müstakbel yeni yazarıyla bugün konuşurken ortaya fikirler attık. Tabii uğraşmadan duramadım :) Ve sanırım en azından üzerinde uğraşmaya değer ilerlemeler kaydettim.

Şuan sadece üst menüdeki NBA kategorisinden NBDL ve Scoreboard'a "a href" kodu üzerinden link verebildim, düzenlemesi, rengi, boyutu vs'siyle daha sonra daha detaylı ilgileneceğim. Blog'u deneysel çalışmalar için kullanmak istemiyorum fazla ama bir süreliğine abuk subuk bir karmaşayla karşı karşıya kalabilirsiniz :)

Gerçi belki de saçma sapan bi blog açar bu template'ı oraya uygulayıp üzerinde oynayabilirim..

Neyse, sonuç olarak ara vermedim, devam ediyorum ama "under construction"dayım. Çevreye verdiğim geçici görüntü girliliği dolayısıyla özür dilerim :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails