20091205

Vize Ertesi Mola

Matematik sınavı yüzünden Galatasaray maçını yazamadım. Artık bu saatten sonra da çok ciddi taktiksel değerlendirmelere gireceğimi pek sanmıyorum ama maçtan bahsedeceğim. Dünya Kupası gruplarına da değinip bir de yazım var onu tamamlamayı düşünüyorum.

Ama şimdi kuzendeyim ve sadece kolamı/kahvemi alıp film izlemeyi planlıyorum. Biraz aylaklık etmek lazım :) Belki biraz spora ara verir, izlediğim filmi yazarım. Zaten blog'a başlarken ki amacım da sinema/müzik/kitap da katıştırmaktaydı ama bir sene boyunca (ÖSS senesi) dünyadan bihaber kalınca bu yoğunluğu unutmuşum, evdeki hesabı uyduramadık çarşıya :)

Filmi yazmadan evvel önce maça değinirim diye düşünüyorum. Bakalım, aylaklıklığımın miktarı gösterecek bunu :) Torbalarla ilgili yazılarıma da gruplarla devam ederim. Neyse işte böyle bir şeyler.

Hadi bakalım, ekran başına.

3 yorum:

Great White dedi ki...

Gece vakti uyku tutmayınca biraz blog gezeyim derken şu fotoyu görünce harbi şaşırdım:@

Geçen gün yazmış olduğum yazımın başlığına hayli marjinal bir foto bulduğumu düşünmüştüm ama değişik bir versiyonu da burada kullanılmış..

http://www.cezasahasi.net/2009/11/laz-muteahhit-ve-bitmeyen-insaat.html

Keşke ben de bunu bulsaymışım, bu daha da güzelmiş..

Adsız dedi ki...

Ben de google'a "break time" yazdım da buldum yanlış hatırlamıyorsam, e yazıya uyuyosa ve istediğin kadar marjinalse değiştir bununla :)

Hatta yazıyı okudum da, ve çok beğendim, sanırım bu daha da cuk oturuyor dediğin gibi :)

Great White dedi ki...

Yok, artık olduğu gibi kalsın:)

Eyvallah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails