20091220

Landry'nin Dişi, Dirk'ün Dirseği



Geçen akşam oynanan Dallas - Rockets maçında oluyor bu olay. Carl Landry'ye toslamamak için üzerinden kolunu aşırmaya çalışırken çarpışıyorlar. Ve evet, Carl Landry'nin dişi Nowitzki'nin dirseğine giriyor. Asıl ilginç olan ise Landry'nin tepkisi, sessiz sakin bench'ine gidiyor ve oyundan çıkmam gerek dişim kırıldı diyor. Nowitzki ise kıvranıyor. Gerçi tabii Landry'ye şaşırmamak lazım, sanırım geçen sezondu, bir silahlı saldırıya mı ne maruz kalmıştı, bacağından vurulmuştu ve üç haftadan kısa bir süre sonra tekrar dönmüştü takıma.

Garip yer bu NBA. Ha bir de duyduğuma göre yarım saat sürmüş Landry'nin dişinin Nowitzki'nin dirseğinden çıkarılması. Ne dişmiş, dedim.

1 yorum:

tanjue dedi ki...

Landry'nin bir değil bir çok dişi kırıldı diye okumuştum ilk olarak, yine Dirk'in dirseğinde de 2 diş kaldığını okumuştum aynı yerde. Sonra ne başka yerde okudum ne de videoyu izlemiştim, senin bu dişlerin sayısı konusunda net bir bilgin var mı:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails