20091128

Mundo Deportivo: "Ganara El Barça"

Deportivo Mundo'nun bugünkü manşeti ve bu manşetin kahramanları. Gerçekten çok güzel hazırlanmış, oldukça duygusal ve manidar. Barcelona'nın yedi kuşağı, El Clasico'da yer almış yedi kuşak. 50'li yıllardan, El Clasico'nun doğduğu yıllardan ve o zamanın topuyla beraber Ramallets. 60'ların Barça'sından Olivella, Cruyff'un döneminden Carles Rexach, 80ler'in altyapıdan gelen wunderkidlerinden Francisco José Carrosco, Pep'in takım arkadaşı Barça'nın Bülent Korkmaz büyük kaptan Carles Puyol ve son jenerasyondan Muniesa.

Muniesa hariç herkes bu maçın ne denli büyük bir mücadele olduğunun, El Clasico'da sahada olmanın nasıl bir duygu olduğunu çok iyi biliyor. Muniesa ise sadece işin büyüklüğünden haberdar, o da sahada bulunmanın coşkunluğunu tadacaktır. Tam 110 yıllık bir Barça tarihi bir aradaydı, 50ler'den 2010'a.

O gün orda bu çekime katılan herkes Barça'ya gönülden bağlı ve maçın Barcelona'ya gitmesini istiyorlar ama hepsi de biliyor ki 90dk'nın sonunda her sonuç çıkabilir. Ama Carrasco'dan çok içten bir açıklama gelmiş "Benim zamanımda El Clasico'yu almıştık ama sezon sonunda şampiyon onlardı. Clasico'ya kazanmaktansa sezon sonunda şampiyonluğu almayı tercih ederim"

Ben de bundan yanayım, eğer sezonun sonunda şampiyonluk varsa El Clasico kusur kalsın ama ne de güzel olur geçen seneyi tekrarlasak, Juventus da Galatasaray da berbat hallerdeyken biraz Arsenal mutlu ederken bari İspanya'dan alayım büyük mutluluğu.

Buyrun bu da çekimlerin videosu;

5 yorum:

Cenk Soydaner dedi ki...

madrid götürecek.bahis oynuyorsan ya üst gir ya da madrid e ver . benden sana söylemesi ehehe (barçalıyım orası ayrı tabi)

ayrıca bu kadar güzel bir anı görüntülerine bu kadar boktan bir şarkıyı nasıl bulmuşlar tebrik ederim.lan ispanyolsunuz en azından flamenco falan koysaydınız..ve süper paylaşım, teşekkürler (bikaç gündür fena çenem açıldı benim)

Adsız dedi ki...

Valla şarkı tercihi hakkaten berbat, insan Paco'ya saygıdan bişeyler yapar.

Ben de Barçalı'yım ve Barça'nın alıcağına inanıyorum yahu, ama iddaa oynamicam bu haftasonu, bayram ziyaretine bile gitmiyorum maçlara ayrıdım tatilimi, iddaa için bile çıkmicam evden :)

Adsız dedi ki...

Bu arada iyidir ya çenenin açılması, baya kendi kendime takılıyorum çünkü blog'da, arada bir yada iki, farklı sesler çıksın da yazmamın bi anlamı olsun :)

Cenk Soydaner dedi ki...

böyle bir blog a ses çıkarmayanın sesi kısılsın (abartıyorum tabi ki) şaka bi yana zamanla biraz daha oturup, tanındığında bizim sesimiz arada kaynayacaktır ve kaynamalıdır da ;)

Adsız dedi ki...

Aralık bu "oturma" konusunda ciddi bi sınav olacak benim için, son iki haftasını atlatırsam aralık'ın o zaman mayıs'a kadar rahatım :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails