20100906

2009 Slam Dunk || Böyle Hak Geçmez Olsun

All-Star'ın belki de asıl maçla birlikte en çok heycanlandıran organizasyonu pek tabii ki Smaç Şampiyonası. Fakat Chris Andersen'in 13 denemeli vakası ve ardından da Nate Robinson resmen Slam Dunk'ları tecavüz ederek o itici karakteri ve tavırları ile Slam Dunk büyüsü biraz biraz kaçmaya başlamıştı.

Bu Igoudala ve Rudy Fernandez'in smaçlarının hakkının yenmesiyle tavan yaptı benim gözümde. Evet, inanılmaz bir sıçrama yeteneği. Evet, havada uzun süre kaldığı için çok estetik de duruyor Nate Robinson'ın smaçları fakat 2009'da da bir Rudy Fernandez gerçeği vardı ki akıllara zarar.

Açık ara uzun zamandır izlediğim belki de Igoudala'nın kafasını çarptığı smaçla birlikte en zor ve en güzel smaçtı. Hatta Andre Igoudala'nın smacından bile daha zorluydu İspanyol dayanışmasının ürünü olan o muazzam smaç. Ve Sprite Slam Dunk Contest jürileri bir kez daha sınıfta kaldı ve çok büyük hak yediler benim gözümde. Bunu da Nate Robinson'ı önümüzdeki beş Slam Dunk'tan ihraç etmediği sürece de temizleyemeyecekler.

Evet biliyorum onlar da çok üzgündür beni sinir ettikleri için ama n'apalım. Yapıcak bişey yok. Neyse, gevezeliği bırakıp o muazzam smaçtan birkaç kareye yer verelim.



Sabah sabah niye aklıma geldi bilmiyorum. Bir anda esti öyle, içimi dökeyim dedim. Umarım Los Angeles'ta da aynı tatsız smaç şampiyonası yaşanmaz da gözümüz gönlümüz açılır, heyecanlanırız. 

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails