20100827

UEFA Avrupa Ligi , Play-off || Karpaty Lviv - Galatasaray

Karpaty Lviv : 1 Galatasaray : 1 || Bir efsane yok olurken...

İşte koskoca 2 yılın özetidir bu fotoğraf... Kalite, kadro derinliğ , yıldız transfer ne ararsan var. Eee Rijkaard efendi, neden bu durumdayız? Sen de teknik direktörsen ben futboldan hiçbir şey anlamıyorum. İnsanda biraz iş ahlâkı olur. Bak Adnan Polat'a, bak Adnan Sezgin'e onlar ne güzel işlerini yapıyor. Transferse tranfer, paraysa para. Ne istediysen vermediler mi? Dur dur sen efendi adamsın aksi bir şey olsa da diyemezsin o yüzden ben cevap vereyim. Sen ne istediysen aksini yaptılar...

Zor dostum inan çok zor... Böylesi maçları yazmak artık canımı acıtmıyor, beni içten içe bitiriyor. İnan kolay değil Adnan başkan. Ben Hagilerin, Popescuların, Hakan Şükürlerin oynadığı takımın, kazanılan UEFA kupalarının çocuğuyum. Ağustos ayında Avrupa'dan elenmeyi sindiremem... Ben, Bülent Korkmaz'ın UEFA kupası finalinde omzu çıkmasına rağmen canıyla, kanıyla, ruhuyla oynadığını bilirim. Bana Arda Turan gibi iki lafa yüz asıcak kaptanlar lazım değil. Ben Ergün Penbe gibi maçın son anına kadar mücadele eden, konsantrasyonunu bir an bile kaybetmeyen bir sol bek'le büyüdüm. Hakan Balta gibi
"çok yorulmuştum maçta nasılsa bitti diyerek o topa koşmadım" diyebilecek yüzü olan adamı çekemem. Ben sevinçten ağlayan Galatasaraylılarla büyüdüm, maç sonu göz yaşlarını tutamayan taraftarlara hiç alışık değilim. Çünkü biz Galatasaraylıyız, bize maval okuma Adnan Başkan. Biz bunları yutacak, sindirecek kadar ruhumuzu kaybetmedik...

Maç hakkında ne yazılabilir ki... Galatasaray, koskoca 90 dk boyunca pozisyon bulamadı. Takımı yönlerdirebilecek, liderlik yapabilecek bir oyuncumuz yoktu. Kimse bana Arda Turan demesin. Arda Turan, bu takımda ne kaptanlığı ne de 10 numarayı hakediyor. Çılgın gibi hakeme itiraz etmek değil benim Galatasaray ruhum !

90'ıncı dakika atılan es kaza bir gol ve 2 dk dayanamayıp yenilen bir gol... Maçın özeti budur. Ayhan, Ufuk iyi oynadı, Arda, Serdar yoktu falan bunlara girmek bile istemiyorum. Şu sıcak Ağustos ayında hayatı bize zehir ettiniz. Tüm sorumlulara teşekkürü bir borç bilirim...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

kalite , kadro derinliği , yıldız transfer ne ararsan var mı. hakal balta mı ayhan mı serdar özkan mı cana mı sen hangi kaliteden bahsediyorsun arkadaş. tamam rijkaardı savunamam ancak hangi teknik adam gelirse gelsin bu kadar kalitesiz futbolcularla ne yapabilir

Galatasaray Yobazı dedi ki...

Arkadaşım ironi nedir bilirmisin ? Şu moralsiz halimle bile beni güldürdün ya helal olsun :))

Efe Liked dedi ki...

keşke yazının tamamını okusaydın

giallo rosso iyi değerlendirme yapmış artık uzun uzadıya da yazı yazmaya gerek yok çünkü sözün bittiği, karşı tarafın bu durumu düzeltmek için hiçbir çaba sarfetmediği zamanları yaşıyoruz.Göz göre göre Galatasaray'ımızın heba olması içimi yakıyor...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails