20100831

Merseyside'tan Nou Camp'a: Mascherano Resmen Barçalı

Nihayet resmîleşti ve Nou Camp'a ayak basarak imzasını attı Javier Mascherano. Yaptığı açıklamalar çok içten ve gerçekçi. Özellikle Roy Hodgson'ın onu bencillikle suçlaması gibi pek çok Mascherano açısından rahatsız edici söylemleri oldu. Mascherano ise imzasından sonra yaptığı açıklamalarda çok güzel şeyler söyledi.

Özellikle Roy Hodgson'ın açıklamaları üzerine verdiği cevaplarda Mascherano'ya hak vermemek imkansıza yakın neredeyse;
Roy Hodgson tüm gerçekleri biliyor. Bu benim için çok mutlu bir an, o yüzden çok fazla birşey söylemek istemiyroum. Ancak ortada çokça yalan var ve zamanı geldiğinde ben de bunlara cevabımı vereceğim.
Geçen sezon da Barcelona'nın hamle yaptığı Mascherano bir sene daha Liverpool'da kalışıyla ilgili de konuştu;
Geçen sezon transferimin gerçekleşmesi söz konusuydu. Fakat beni göndermediler. Ben ve Xabi vardık kadroda ve Xabi için Real Madrid erken davranmış ve benim transferimden önce gerçekleştirmişti. Böyle olunca Liverpool beni bırakmadı.
Rafa Benitez beni ben yapan kişi olabilir ama Inter'e gitmeyi bir an için bile düşünmedim. Barcelona'ya gelmek benim için gerçekleşen bir hayal. Zaten dünyanın en iyi takımı sizi çağırdıktan sonra çok da başka bir şey düşünemiyorsunuz.
Eğer burda her maça çıkacağımı düşünecek olursam aptallık ederim. İyi oynayana saygı göstermemiz lazım. Ayrıca benim pozisyonumda oynayan üç tane dünya şampiyonu var, tüm kupaları kazanmış olan.
Çok çalışmam, görev verildiği anda hazır olmam gerekiyor. Sahada maksimumumu vermeliyim ki burada daha önce oynamış büyük isimleri aratmayayım.
Toure harika bir oyuncu. Buradaki oyunuyla da iz bırakmayı başardı. Ben onun yerini almaya gelmedim ama sahaya çıktığımda da elimden gelenin en iyisi yapacağım. Ben Toure gibi değilim, daha farklı şeyler verebilirim. Toure'den daha iyi yada daha kötü anlamında değil; sadece daha farklı şeyler.
Arjantin, Liverpool ve River Plate'te farklı mevkiilerde oynadım. Sadece bir defansif ortasaha değilim; pek çok pozisyonda performans gösterebilirim. Teknik Direktör de ihtiyaç anında o bölgeye uygun olduğumu düşünürse ben her zaman en iyimi vermek için orada olurum.
İşte böyle açıklamalar geldi Mascherano'dan. Hem mutluluğu ortada hem çok içten ve bir o kadar profesyonel. Barcelona şimdiden Xavi sonrası ortasahayı kurmaya başladı. Bu sene Mascherano, seneye Fabregas. Aman allahım.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails