20091209

Tutmayın küçük enişteyi, salıverin gitsin...

Blogda bir ben eksiktim, şimdi tam oldu. Sayın Vecchia Signora izleyicileri, öncelikle kendimi kısaca tanıtayım. Ben aylak bir adamın tekiyim, meyhaneler gezer gurmeyim hesaabı yazılar yazarım, canım bi habere sıkılır iki kelam karalarım, arasıra film eleştirileri de yaparım. Müzik ve tarih bilgim ise fena sayılmaz. Kör, topal da biraz da futbol bilgim vardır, arasıra eski fanatikliğimden kalma bikaç şey karalarım. Sosyal konuları da es geçen bir insan değilim. Ağzım da biraz bozuktur, hiç Fransız köşe yazarı moduna girerek yazı yazma alışkanlığım olmadı ve bundan da mutluyum. Ve Eski blogum patlatirimenseni.blogspot.com'u kapatıp tüm yoğunluğumu Vecchia Signora'ya vermeyi uygun buldum. Bitti.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Eveet blogun ikinci sakini de gelmiş bulunuyor :) Daha önceleri blogdaki zaman zaman celallenmekle birlikte genelde sakin olan hava çok daha haşin bir hal alabilir :D

Hoşgeldin beş gitmeyesin canım benim :)

Uğur dedi ki...

hoşşşşbulduk umutum :)

dediğin gibi çok daha kasvet,haşin ve öpücü bir blog olmaya doğru yola koyulmuş bulunuyoruz.şimdiden geçmiş olsun, yakında bu site mahkeme kararı ile kapatılmıştır diye bir yazı okuyabiliriz :P

Ender Koçyiğit dedi ki...

ne bok yemeye geldin la buraya (bkz: sarıların sülo)

Uğur dedi ki...

Birlikten kuvvet doğar da ondan ehehe. hem umutun blogu benim blogum da demek yani ne farkeder ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails