20091115

Fırsattan İstifade: NBA

Baraj maçları dolayısıyla liglere verilen aradan yararlanıp NBA'e ağırlık veriyorum. Büyük ihtimalle hafta arasında da böyle devam edecektir. Malumunuz, her gün başka gelişmeler oluyor ve biraz geç kalınca ipin ucu kaçıyor, ne oldu da bu böyle dedi gibi gibi karmaşalar oluyor. Demem o ki bir süre NBA ağırlıklı gideceğim :)

Ligler nasıl olsa önümüzdeki hafta devam edecek, futbola dair gelişmelerden de kopmadan birazcık NBA'e döneceğim. Ligler de tekrar başladıktan sonra dengeye kavuşurum. Ama öte yandan da finallerim yaklaşıyor, ikinci vizeler de başlamak üzere (bu hafta başlıyor) o yüzden Aralık'ın son iki haftası "blog arası" olacak. Neyse, gün yaklaştıkça ben bir arasöz daha yazarım. Gene uzattıkça uzatıyorum ben bu yazıyı. Neyse tamam, bitti.

2 yorum:

ZorAdam51 dedi ki...

Ya aynen bende Nba maçlarına bakıyom ama bloga yazma isteğim yok bu aşagılık sınavlar başladı benim moral gitti

Adsız dedi ki...

bu senenin konuları kötüdür, aksatma :) ben arada el atmaya çalışırım. benim de vizelerim başlıcak gerçi ama dengeleriz bi şekilde ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails