20091107

20 sec. Time-out

Eveet, vizelerim iki haftalığına da olsa bitmiş bulunmakta ve haftasonunu kafa dinlemeye ayırmayı düşünüyorum.

Haftasonu maçları ve NBA Scoreboard postlarıyla pazartesi (ki dayanamam yarın akşam kesin karalarım bişeyler) tekrar döneceğim.

Müzik, Disko Kralı ve House, M.D. dolu bir haftasonu tasarlıyorum. Bir buçuk hafta sonraki W.A.S.P. konserine de bünyeyi hazırlamak lazım.

Gitarımdan da çok uzak kaldım bu aralar, yarım elma gönül alma vakti. E anneanneciğimin de doğumgünü pazar günü.

İşte bu sebeptendir ki, 20 saniyelik bir mola alıyorum.

Önümüzdeki hafta fazlaca boş olacağından bir post bolluğu yaşayabilirim. Vizelerin ardından bir de blog yoğunluğuna geçmeden evvel biraz kafa dinlemek lazım dedim.

Pazartesi bulmadan dönmek üzere, şimdilik benchteyim.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails