20090819

Mevsim Salata

Sınavdı, dersti, şuydu, buydu derken uzun zamandır isteyip de gerçekleştiremediğim güncel ve her telden bloguma adım atabilirim. Lisenin terk-i diyarının ardından az biraz daha rahatlayan tempomla ÖSS'nin körelttiği ilgi alanlarımı çürütmemek, özüme dönüşü de sağlayabilmek için oldukça faydalı olacak bu blog olayı. Biraz NBA, hakkını yediğim Avrupa basketbolu, La Liga, Serie A, biraz sinema, biraz edebiyat, çokça müzik, arada da yurdum meseleleri. Tenis ve oldukça fazla snooker, elimden geldiğince motorsporları, harley-davidsonlar, bilimsel zamazingolar ve beni heyecanlandıran diğer şeyler. Umduğum bunlar. Ama ne bulurum bilemem. Biraz haber, biraz yorum. Ne objektif ne subjektif. Aslında her ikisi de.

Etmedik çalı dibi bırakmadığım için ilgim olan hiçbi şeyde "iyiyim" diyememişimdir. Ama hep de ilgilenmişimdir. Bu yüzden çok "etnik" olacakmış gibi geliyor burası. İlerleyen aylarda yazıların artması, konuların çeşitlenmesi durumuna karşılık arşivin dağılmasını önlemek için etiketlerimi düzenli tutup kategorileri sınırlamaya çalışacağım. Bakalım, zaman gösterecek.

Blog'un adıyla ilgili sorucuklar belirirse kafanızda sadece savuşturun gitsin, matematik hocamın sıklıkla kullandığı bir sözdü.

Haydi vidat o zaman, siftahı yaptık.
Darısı dalya'nın başına.

1 yorum:

mor lale dedi ki...

vay canına.. kutlarım. kaydettim adresini .izlemek isterim yazılarını. sevgilerimle .:)
arada bir sen de bana uğrarsan sevinirim . ben de MB de yazıyorum kendimce..
http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=1333680

Can Baba dan çok sevdiğim bir şiir sana :

EN UZAK MESAFE

En uzak mesafe
Ne Afrika’dır
Ne Çin.
Ne Hindistan,
Ne seyyareler,
Ne de yıldızlar geceleri
ışıldayan,
En uzak mesafe iki kafa
arasındaki mesafedir
Birbirini anlamayan .
Can Yücel.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails