Klasik Parma içsaha forması. Çok küçük çizgilerle değiştirilmiş onun dışında çok büyük bir değişim yok. Fakat karşıdan bakıldığında çok göz yoruyor gerek reklam gerekse göğsün sağ üst kısmındaki Parma yazısı. Bunun haricinde bir ekstra yada hoş durmayan farklılık yok.
Kollara katılan sarı renk ve yakanın da beyaz yapılmasından sonra geçen seneki formaya oranla daha modern ve hoş olmuş. Ayrıca ilk göze batan büyük değişiklik de logoların yerleri. Bianca Monte Parma yazısı sağa geçerken Parma arması da haçın ortasından sol göğse taşınmış.
İki senedir yapılan belki de en başarılı deplasman forması. 2008/2009'da göğsün ortasından gelen çizgiler tıpkı bir bebek badisi gibi birleşiyordu. Ayrıca kollardaki asimetrik tasarım da açıkçası benim için çok çirkindi. Geçen seneki lacivertin tonu daha hoştu, biraz daha koyu ve mat, daha az parlak ve göz yoran.
Ama o formada da kollardaki ince çubuklar benim gözüme batıyordu. Bu sene ise sade, iki renk bir tasarım tercih edilmiş. Navigare'nin sponsorluğundaki formaların göğüs reklamı artık çok daha iyi. Ne Bianca Monte Parma ne de Gimoka yakışıyordu göğüs reklamı olarak. Navigare'yle birlikte iki senedir ait oldukları renkleri de kullanma şansları oldu reklamda.
Grinin tonu çok hoş, farklılık sonuçta. Geçen seneki düz beyaz gövde ve çizgili kollardan daha alternatif bir forma. Ayrıca beyaz olan errea ve Bianca Monte Parma yazıları da diğer iki formanın aksine daha düzgün duruyor. Göğsün ortasından geçen üç çizgi ve ortasındaki Parma logosu da oldukça şık durmuş.
Lacivert yaka ve gri üzerine sarı lacivert çizgili kollar da saf gri olmaktan sıyırmış. Yani en azından bok kahvesinin üzerine altın rengi artının yer aldığı alternatif formadan kat kat daha güzel. Sadece tasarımıyla değil taşıdığı renklerle de Parma'yı yansıtan bir forma.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder