20100808

Fiorentina 2010/2011 Formaları

Serie A genelinde tam lacoste yakaya geçiş trendi var sanırım. Fiorentina da formalarını bu şekilde düzenledi. Geçen seneki formaya göre ben çok daha fazla beğendim. Düz, sade. Yaldız, altın arası renk formayı boğmadan, ana rnek olan morun üzerine çıkmadan çok güzel yerleştirilmiş.

Geçen seneki formada hatırlayacaksınız, bu altın renkteki çizgiler göğsün hemen üstünden ve tam ortadan geçiyordu. Ama nedense benim gözüme tam ortadan bir bumerang geçiyormuş gibi geliyordu ve açıkçası pek hoş bulmuyordum. Bu şekilde ikiye bölüp simetrik olarak iki omza kaydırılması daha güzel olmuş. Ayrıca kollardaki altın renk de farklılık getiriyor.
Benzer şeyler ikinci forma için de geçerli. Aynı şekilde mor çizgiler kollara kaymış durumda. İç saha formasıyla tamamen aynı dizaynda. Geçen seneki renkler korunmakla beraber çok daha modern ve çok daha göze hitap eden bir tarz yakalanmış. Çok beğendim.

Aslında formalarda göze çarpan en büyük farklılık o devasa Toyota sponsorluğunun kalkması olmuş. Böyle olunca Fiorentina arması gırtlağa kaçmış gibi tam ortada durmaktansa yine sola alınmış. Ki bu da çok büyük bir farklılık katmış durumda formaya. Sade, şık, modern ve bir o kadar da Viola
Üçüncü forma ise sarı, dizayn aynı. Geçen senekinden çok daha Fiorentina'lı gözüktü bu forma gözüme. Nedense Fiorentina'ya kırmızıyı, dahası geçen seneki kırmızıyı bir türlü yakıştıramamıştım. Fiorentina havası vermiyordu. Ama yakalanan bu sarı tonuyla benim için daha Firenze oldu bu.

Gözü yormuyor, inanılmaz bir parlaklığı yok ve morla çok güzel bir uyum içerisinde. Tabii bunu bir de stad ışıkları altında ve oyuncuların üzerinde görmek de lazım ama ilk intiba açısından geçen seneki kırmızı üçüncü formaya bin basar. Çok çok daha güzel.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails