20100426

Haziran'a Kadar Mola

Bu post'u koymak için aslında geciktim ama en azından aranın ne kadar süreceğini kesinleştirmiş oldum. Yaklaşık Şubat ayından beridir blog'a ağırlık veremiyorum çeşitli sebeplerden. Arada bir buraya uğrayıp da eli boş dönen okuyuculardan özür dilemek istiyorum ve Haziran ayına kadar uğramasanız da olur demek istiyorum :)

Tabii eski post'larla ilgili okumak istediğiniz şeyler olursa her zaman başımın üstünde yeriniz var.

Okulun en kritik virajı, yorumcu ağızıyla söylemek gerekirse. O yüzden böyle bir post yayınlayıp bir de kesin bir dönüş tarihi belirtmek çok daha doğru olur diye düşündüm. Kaçırdığım pek çok şey oldu bu süreçte, kendim takibimi sürdürsem de blog'a yansıtamadım ne snooker'ı ne play-off'ları da cadı kazanına dönen ligleri.

Formula'yla ilgili çok güzel planlarım vardı, onlara da ayak uyduramadım. Ama sanırım daha çok taze olan bu blog için bana biraz tecrübe oldu, biraz daha planlı programlı olmam gerekicek. Uğramadık çalı dibi bırakmayınca blog'a da yetişemez oldum açıkçası :)

İşte böyle dostlar, haziran başında görüşmek dileğiyle diyor ve blog'a resmî arayı koyuyorum.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails