20090902

İsim Değişikliği

Umduğum gibi olmayacağını fark ettiğim ve henüz kendini bulma aşamasını yaşayan blog'umda isim değişikliğine gittim. Öncelerde spor, sinema, müzik hepsini dengeleyebileceğimi düşünüyodum. Ama daha sporu bile kendi içinde dengeleyebilmiş değilim. Hatta asıl tutkum olan futbol ve basket arasında da ciddi bi kayırma durumu söz konusu. Ben de futbolda karar kıldım. Evet tabiki arada müzik de olucak sinema da edebiyat da ama daha zamanı var. 


Şimdi transfer dönemi bitiyor, biraz daha rahatlarım diyesim var ama Ekim'de de NBA başlıyor. Bakalım, belki transfer yoluna giderim, tek başıma yapamazsam :) Ama şimdilik kararım futbol üzeri basket sosu. Ben de buna yönelik bi değişim yaptım ve beni geç doğduğuma bin kere pişman eden '82 Dünya Kupası'nın İtalya'sı ve 70ler'in Juventus'unun efsane defansı Claudio Gentile'nin adını verdim blog'uma. 


Dediğim gibi, henüz kendini bulmaya çalışan bir blog'um var. Zamanla, işleri oturtana kadar başka değişiklikler de geçirebilir. Ama canlı tutmaya çalışıcam :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails